Dagligvarebloggen

Buzzadorkampanje for Ostecompagniet

Som veldig mange andre bloggere er jeg en Buzzador. (Det betyr at jeg har meldt meg frivillig til å teste ut forskjellige produkter, mot å gi ulike former for tilbakemeldinger underveis og i etterkant. Les gjerne mer om å være en Buzzador her. )
Det er imidlertid ikke så ofte jeg melder meg på eller kvalifiserer for kampanjer. Mye av maten som kommer har jeg ofte testet allerede, og testing av steikepanner eller tur med Kiel-fergen har jeg ikke akkurat kapasitet til.

-Men da det kom en kampanje der man skulle teste smørbare oster fra Tine / Ostecompagniet, måtte jeg jo bare slå til og melde meg på. Midt i blinken for meg, og det passer rett inn på boggen! 😛 Og heldigvis ble jeg plukket ut til å delta i testen også. Hadde faktisk sett ostene i butikken allerede, men ikke kommet så langt at jeg hadde fått testet dem. Det var derfor ekstra stas når postmannen kom med pakke på døra.

Pakken inneholdt nemlig 3 typer smørbare ostespesialiteter; Cheddar, Blåmugg og Camembert. Dette er relativt nye oster fra Tine, de kom i butikk i september i år. Jeg fikk også med en pakke Nacho Chips fra SantaMaria, og ei pakke Små Digestive fra Sætre, så da lå alt til rette for buzzing.

Så var det bare å smake selv, og å la venner og kjente prøve også. Mmmm, jeg fikk meg raskt en favoritt. 🙂

Har laget egne innlegg om hver av ostene, de kan dere lese rett nedenfor her.
Noen som kan gjette hvilken jeg likte best?? 😉

 

He-he, her er et lite bilde av restene på jobben etter prøvesmaking:

 

7 Responses to Buzzadorkampanje for Ostecompagniet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.